1. Veicināt katra izglītojamā individuālo izaugsmi, īstenojot vērtīborientētu un lietpratībā balstītu izglītības procesu, atbilstoši izglītojamo spējām.
2.Veidot atbalstu mācīšanas un mācīšanās efektivitātes paaugstināšanai:
Tiek izvirzīti skolēni no klašu grupām 5.–8. kl.; P klases.
Skolēnus izvirza klašu audzinātāji un apstiprina pedagoģiskās padomes sēdē, balsojot visiem skolotājiem.
Tiek piešķirti diplomi: 1. pakāpes, 2. pakāpes, 3. pakāpes.
Stundas beigās skolotājs novērtē skolēnu uzvedību stundā ar atzīmi no 1 līdz 5 (mājturības stundās divas atzīmes).
Atzīmes liek:
"5" uzvedība ļoti laba, visi skolēni, kuri ir skolā, atrodas klasē un strādā.
"4 - 1"
- ir aizrādījumi par uzvedību, bet strādā;
- kāds no skolēniem neierodas klasē, bet skolā ir;
- tiek nokavēts stundas sākums.